Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

The Curious Case Of Benjamin Button


Η καινούρια ταινία του David Fincher θα κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες στους κινηματογράφους. Το θέμα της ταινίας είναι ένας άντρας ο οποίος γεννιέται γέρος και όσο μεγαλώνει αντί να γερνάει γίνεται όλο και πιο νέος! Ο Fincher έχει ήδη μεγάλη καριέρα με ταινίες όπως το seven και το fight club. Ειδικά το fight club το οποίο είναι απίστευτη ταινιάρα! Και η τελευταία του ταινία πάντως ήταν εξαιρετική, το zodiac. Κάποιοι τη θεωρούν ψιλοκουραστική, άλλοι αριστούργημα. Εγώ πιστεύω ότι ήταν μια πολύ καλή ταινία. Οπότε περιμένω και η καινούρια να είναι εξίσου καλή. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους ο Brad Pitt(φοβερός ηθοποιός!) και η Cate Blanchett. 

2 σχόλια:

  1. Γεια σου Θάνο!!Εμαθα ότι έκανες blog και μπήκα να σχολιάσω..Να ξέρεις έγινα και αναγνώστης!Βέβαια δε νομίζω να κατάλαβες ποια είμαι..Είμαι η Μαρία από το γυμνάσιο(!!)(Αρχιτεκτονική-Ξάνθη)..Πες μου ότι κατάλαβες γιατί δε θέλω να γράψω επίθετο..
    Είπα λοιπόν να σου αφήσω ένα σχολιάκι και εγώ.
    Την είδα την περιβόητη αυτή ταινία,μετά από τόσα που είχα ακούσει..Αλλά ήταν απογοήτευση για μένα.Αρχικά ήταν τεράστια χωρίς λόγο,σε κούραζε,δεν είχε κορύφωση και γενικά δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερο.Εγώ κοιτούσα συνεχώς την ώρα να δω πότε θα τελειώσει..Βέβαια ήταν πρωτότυπη και έπαιζε πολύ καλά ο Brad Pitt.
    Καλά από άποψη σκηνοθεσίας το Fight club εννόείται πως δε συγκρίνεται με αυτό..
    Αυτά τα καλά μου σχόλια σου αφήνω και καλές αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατάλαβα Μαρία και ευχαριστώ για το σχόλιο και που έγινες αναγνώστρια! Δε συμφωνώ ωστόσο.. Αρχικά δεν μπορείς να πολυσυγκρίνεις τη σκηνοθεσία του fight club με αυτη του Benjamin Button γιατί είναι διαφορετικά είδη ταινιών και θέλουν διαφορετική προσέγγιση. Εννοείται πάντως οτι το Fight Club το θεωρώ πάρα πολύ καλύτερο. Δεύτερον πιστεύω ότι κορυφώνεται η ταινία τουλάχιστον συναισθηματικά και εμένα με κέρδισε όπως επίσης το πολύ πρωτότυπο σενάριο. Και τέλος έκανες πολύ καλά που σχολίασες γιατί δεν είμαι και φοβερά αντικειμενικός οπότε χρειάζεται και καμμία δεύτερη γνώμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή