Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2008

Modern Guilt


Το καινούριο άλμπουμ του Beck, Modern Guilt έχει κυκλοφορήσει εδώ και κάποιο καιρό. Έχω χάσει τον Beck μετά το Mellow Gold του 1994 έναν από τους πρώτους δίσκους του, ο οποίος μου είχε αρέσει πάρα πολύ. Τελευταία έπεσε στα χέρια μου ο τελευταίος του δίσκος και μου έκανε και αυτός πολύ καλή εντύπωση με εξαιρετικά τραγούδια όπως τα: orphans, gamma ray και modern guilt τα οποία πλαισιώνονται από ωραία τραγουδάκια. Σίγουρα έχει πολύ καλό σύνολο και είναι ένας δίσκος τον οποίο ακούς χαλαρά χωρίς να σε βαρύνει και να σε κουράσει. Έχω ακούσει (χωρίς να μπορώ να μιλήσω από προσωπική εμπειρία) ότι ο Beck έρχεται απο 2 μέτριους δίσκους όμως το modern guilt είναι ένας δίσκος που πραγματικά αξίζει με τις εξαιρετικές στιγμές που ανέφερα. Αν γουστάρετε τον Beck ακούστε το και θα με θυμηθείτε αν δεν τον γουστάρετε σίγουρα κάποια τραγούδια θα σας ανταμείψουν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου